I'm alive! (sorta...) - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Thomas Lodder - WaarBenJij.nu I'm alive! (sorta...) - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Thomas Lodder - WaarBenJij.nu

I'm alive! (sorta...)

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

12 April 2007 | Spanje, Barcelona

Jaja, ik leef nog.. Laatste update is van een tijdje terug.. Sterker nog, van een maand geleden zo ongeveer… Oeps.

Nou, op half chronologische volgorde dan maar:

Jesper is langsgekomen. Was leuk. Uitgeweest en zo. Je fles Malibu is inmiddels op trouwens.. Waren die avond niet eens met zo’n heel grote groep, maar alsnog grappig, as usual. Het is al zo lang geleden dat ik niet echt meer weet wat er zo grappig aan was, behalve dan dat mij een zin Zweeds is geleerd.. harhar

Vader is langsgekomen. Was leuk. Allemaal handige cadeautjes gehad, zoals NORMALE gel! Ook een voetbal, die tot nog toe alleen is gebruikt om mee te volleyballen. En ik moet nog steeds dat ene shirt handwassen, maar ik ben te lui.. =D

En ik was natuurlijk jarig de 29e. Lekker uit eten geweest en de dag erna op de toeristenbus gezeten. Dat was wat minder leuk. Maar ik heb nu wel wat van de stad gezien op toeristengebied.. Maar alsnog had Miro niet gehoeven van mij.. =P

Ben weer aan het joggen geslagen, nu echt. Heb een leuk rondje gevonden hier in de buurt. Eerste helft is alleen maar berg op, vervolgens alleen maar berg af. Erg vermoeiend, en het duurt maar een half uurtje..

En ik leer Vlaams/Antwerps. Waarom weet ik ook niet, maarja. Dus het Belgische woord van vandaag is: subiet. Wie o wie?

En nog een minder leuk bericht: Ik ben half door m’n rug gegaan en lig al 4 dagen op bed. Fokking saai! Vandaar dat ik maar aan het bloggen ben geslagen…. :P

So, who’s next to visit? Steven, Roos, Jess? :)

  • 12 April 2007 - 14:10

    Roos:

    heheeeeeeeeee, iedereen vroeg al, hoe gaat het met dat jong! :-) Mama met je gemsnt, cool ook! ze heeft emailadres aangemaakt, mbv Jessy uiteraard! ;-)

  • 12 April 2007 - 14:11

    Roos:

    enne, subiet is meteen, onmiddelijk! :-)

    Nu jij; bangelijk! Kom maar op! :-D

  • 12 April 2007 - 14:13

    Bababob:

    Wat doe jij nou man! Door je rug gaan is voor senioren, niet voor jonge goden zoals jij! Of???
    Leg dat shirt nou ff in lauwwarm water in de wasbak met een beetje sop, spoel het een half uurtje later 2x uit, hang het op op je riante dakterras en klaar is Kees!
    Wie zorgt er nou voor je als je zo hulpeloos terneder ligt? Yves, Arco of een andere huisgenoot? Moet je bedelen om aan voedsel te komen? En wat zegt je baas ervan?
    Veel sterkte toegewenst en één ding is zeker: Miro vergeet je nooit meer!

  • 12 April 2007 - 14:13

    Sandrien:

    Subiet = straks

    Nu jij: chaufage (en als je t niet zo schrijft, dan spreek je t in ieder geval wel zo uit!)

    Enne hou ons wat beter op de hoogte joh! T is leuk om je verhaaltjtes te volgen... paar nieuwe fotos zou ook leuk zijn ;-)

  • 12 April 2007 - 14:42

    Jessje:

    ik vroeg me inderdaad al af wanneer je volgende berichtje zou komen...gelukkig spreek ik je vaak genoeg op MSN :)

    subiet is al door de mensen boven mij gezegd, dus dat laat ik achterwege.
    is Spaans niet leuker om te leren?
    ik hoor alleen maar Belgisch en Zweeds...rare! ;)

    ik had zó graaaaaag willen komen, maar ik heb geen reispartner meer... :(

    Roos zou toch met Victor komen?

    öptümmm


  • 12 April 2007 - 14:42

    Thomas:

    Bangelijk = heel erg, versterkend.
    Chaufage = Verwarming dacht ik.

    Eigenlijk is het gewoon een mix van Frans en Nederlands dat Vlaams..!

    En ik voel me inderdaad een ouwe zak nu.. :( Maar het gaat al wel wat beter gelukkig. En Arco is nu mijn butler.. :P Nee hoor, hij kookt nu meer dan normaal.

    En ik zal es op zoek gaan naar een genuine we-zijn-lam-laten-we-een-groepsfoto-maken-
    voor-de-tachtigste-keer-misschien-staat-
    iedereen-er-nu-wel-normaal-op-nee-weer-
    niet-foto. :)

    Ohja, nieuw woord: Sevves.!

  • 15 April 2007 - 05:44

    Yves:

    haha, droes...
    ge ze nochtans wel van de beste antwerps aant leren :)

  • 16 April 2007 - 07:15

    Roos:

    Dus Yves is dé Belg? :-)

  • 16 April 2007 - 07:58

    Roos:

    Dus Yves is dé Belg? :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Dit is mijn reisverslag van mijn afstudeeravontuur in Barcelona. Dit verslag is voor iedereen bedoeld, wat kan inhouden dat je sommige berichten niet gaat snappen, of je de nieuwswaarde er van ontgaat. Ik zou zeggen, deal with it! :D

Actief sinds 20 Dec. 2006
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 21559

Voorgaande reizen:

01 Februari 2007 - 31 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: