Pics deel 3 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Thomas Lodder - WaarBenJij.nu Pics deel 3 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Thomas Lodder - WaarBenJij.nu

Pics deel 3

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas

15 April 2007 | Spanje, Barcelona

Ok hier eindelijk leu-ke foto's. :D

En ik ben weer naar de Pakistaanse kapper van €5 gegaan en het zit weer goed! :)

Deze week niet uitgegaan ivm mijn rug (SAAAAAAAI), maar volgende week ben ik weer van de partij. Rawr!

Maar zoals aan de foto's te zien is, ik vermaak me wel! :D

  • 15 April 2007 - 19:07

    Thomas:

    Let ook vooral op het shirt bij de verbroederfoto! :D En de gigantische wallen... :D

  • 16 April 2007 - 07:05

    Roos:

    ORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGEE!! ;-) Go thomas! Ziet er erg gezellig uit zeggggg! Vooral die vlammende drankjes heheheeh!

  • 16 April 2007 - 07:17

    Sandrien:

    Ziet er bueno uit daar thomas! Ik begrijp dat je geen tijd hebt om ons te updaten! Je hebt je wel ontpopt tot een party animal zeg!

    En oh ja, sevves is straks. The next one: schuif.

    xxx

  • 16 April 2007 - 08:00

    Roos:

    Schuif is mond? schuif maar in je schuif! :-D

    Thomas, we willen eigenlijk ook een CHICK update, iedereen vraagt hoeveel Spaanse senorita's je al geregeld hebt! ;-)

  • 16 April 2007 - 08:18

    Roos:

    Wederom elk beichtje dat ik plaats wordt er meteen 3 keer opgezet........ WROM!?

  • 16 April 2007 - 08:38

    Thomas:

    Omdat je aan het refreshen bent (denk ik) met postgegevens. Dus dan plaatst ie opnieuw je bericht. Heb ze er al uitgesloopt. Dus gewoon opnieuw de pagina openen via een link, niet F5 of browser refresh. :)

  • 16 April 2007 - 12:01

    Sandrien:

    Droes????????? Hmmmm dat moet bijna dialect zijn... nooit van gehoord!

    Nu jij weer hesp.

    En vraag eens aan je belg of ie weet wat bijdehand is ;-)

  • 16 April 2007 - 12:06

    Thomas:

    Hesp is ham! Ze hebben ook een rare zin voor een plakje ham...

    Droes zal wel typisch Antwerps zijn.. :)

    Rattekeutels, iemand? :D

  • 16 April 2007 - 12:34

    Roos:

    Rattekeutels = PILLEEEEEEEEEEEEEEEEEN! :-)

    ik doe inderdaad refresh ja, nerd dat ik ben....!

  • 16 April 2007 - 12:36

    Thomas:

    Nope niet pillen. Iets anders..! In het Antwerps dan... :)

  • 16 April 2007 - 12:43

    Roos:

    uhm uhm uhm, dan hagelslag? :-D

  • 16 April 2007 - 12:44

    Thomas:

    Bingo!

    Ik ben denk ik bijna door mijn Belgische woordenschat heen..!

    Ohja: Sleffers.

  • 18 April 2007 - 15:46

    Lieke:

    Wist niet dat je ook zo'n waarbenjij.nu hebt. Leuk! Hoe is het daar @ Vallcarca?
    x

  • 19 April 2007 - 08:42

    Arco:

    ik ga ff spammen:
    www.vallcarca.com/forum

  • 19 April 2007 - 10:14

    Thomas:

    Hey Lieke! Hoe is het in het warme Nederland? Er zitten nu nog meer Nederlanders in het huis..! En we hebben eindeijk nu ook lekker weer.. :)

  • 23 April 2007 - 18:18

    Yentl:

    Hee Thomas,

    wat doe je eigenlijk in Barcelona??
    Behalve lol hebben natuurlijk!!
    Alles goed verder?

    Met mij wel, ben nog steeds op de hogere hotelschool Den Haag aan het studeren. Nog een jaartje, dan ga ik op buitenlandse stage.

    groetjes Yentl

  • 25 April 2007 - 12:48

    Thomas:

    Hey Yentl! Long time no speak!

    Ik ben hier om af te studeren in Communicatie & Multimedia Design, maar ik vermaak me teveel om daar mijn blog aan te wijden. :)

    Weet je al naar welk land je wil met stage? Ik zou Spanje niet doen, wil je niet meer werken door het mooie weer! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Dit is mijn reisverslag van mijn afstudeeravontuur in Barcelona. Dit verslag is voor iedereen bedoeld, wat kan inhouden dat je sommige berichten niet gaat snappen, of je de nieuwswaarde er van ontgaat. Ik zou zeggen, deal with it! :D

Actief sinds 20 Dec. 2006
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 21662

Voorgaande reizen:

01 Februari 2007 - 31 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: