Mijn eerste reis - Reisverslagen van Thomas Lodder - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Thomas Lodder - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Dit is mijn reisverslag van mijn afstudeeravontuur in Barcelona.

Dit verslag is voor iedereen bedoeld, wat kan inhouden dat je sommige berichten niet gaat snappen, of je de nieuwswaarde er van ontgaat. Ik zou zeggen, deal with it! :D

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2007

Einde in zicht.....

25 April 2007

Opdatering

15 April 2007

Pics deel 3

12 April 2007

I'm alive! (sorta...)

12 Maart 2007

Updateje (hoe spel je dat?)
Thomas

Dit is mijn reisverslag van mijn afstudeeravontuur in Barcelona. Dit verslag is voor iedereen bedoeld, wat kan inhouden dat je sommige berichten niet gaat snappen, of je de nieuwswaarde er van ontgaat. Ik zou zeggen, deal with it! :D

Actief sinds 20 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 21665

Voorgaande reizen:

01 Februari 2007 - 31 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: